Total Pageviews

Followers

Sunday, 2 February 2014

Arjuna Beta

Assalamualaikum



Baru-baru ni lepas dengar lagu Arjuna Beta nyanyian Fynn Jamal
Terasa lagu tu menghantui diri ni sepanjang masa
Best kot lagu ni
Sesuai la kalau nk dodoi anak..haha..


Dulu masa mula-mula dengar lagu ni macam tak boleh terima
Sebab tak rancak
Tapi bila kawan dah main lagu ni berulang-ulang
Sambil berkaraoke 
Tiba-tiba 
Jiwa rasa terusik dan timbul minat
Siap terhafal lagi lagu ni


HUHU~
Gedik pula rase diri ni cakap macam tu
Sekadar nak kongsi perasaan ini je.. >_< 

So..cube baca lirik lagu ni..syok kot!!!

Tak kanku biarkan walau ribut menyentakmu yang tidur
datang petir menyambar
jengking dan ular–
bonda takkan berundur

nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa

kan ada satu ketika kau tak tahu mana nak pergi
jalan betul, anakanda,
tak jelas mata–
ambil yang sarat duri

hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela

ngeri tak terbayang mata
bonda takkan ada sentiasa
nanti moga kau tak lupa
bonda memujukmu, anakanda

hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela

nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/05/lirik-lagu-arjuna-beta-fynn-jamal.html#ixzz2s9jED0fQ




Post a Comment