Total Pageviews

Followers

Saturday, 8 June 2013

Jom!! Blaja bawak kerete



Jawab..jangan x jawab..

Dah seminggu x update blog ni..
Busy sngt sbb amik lesen..
Kan susah..dah tua2 mcm ni baru nk amik lesen..
Dulu..lepas SPM kat otak ni ingat nk keje je..
Sekarang baru terfikir pentingnye lesen kete ni..

Nak tau sbb ape??
1. Nnt nk sambung degree..nk mintak kete sebijik kat abah..hihihi >_< tu pon kalo dpt
2. Lepas ni nk gi mane2 x yah naik bas..bawak je kete..
3. x fikir lagi..

Hari ni..nk cite pengalaman belajar kete kat PMKK kat Klang..
Alhamdulillah sangat2..dapat cikgu yg baik hati..
Penyabar la jugak..
Walaupun cikgu tu asyik membebel kat sy yg x paham2 ni..
"Adik..kan PakCik dah ajar....."
bla..bla..bla..

Serious penat gile..Sehari 4jam blaja..
Otak x jem..Tapi tangan dah penat pegang stereng lame sngt..
Badan pon sakit jugak..
Bukan setakat tu je..Emosi pon terganggu sikit..

Bukan semue org boleh kawal emosi kan..
Dua hari jugak la emosi sy x stabil..
Sbb Smiley jadi sombong..
Semue bnde yg sy buat jadi x kene..
Tension..

Tp..skrng semue dah OK..
QTI pon dah selesai..
JPJ minggu depan 14/6..

"Kegagalan x bermakna gagal untuk selamanye..
tapi bangun la dari kegagalan..
dan cari kejayaan.."
Sy berdoa semuenye akan berjalan dgn lancar..
AMIN

Post a Comment