Total Pageviews

Followers

Wednesday, 12 June 2013

Keluarga Mohamad Isa

ASSALAMUALAIKUM..

"Keluarga merupakan asas penting untuk pembentukan masyarakat"

Hmm..terbace kat surat khabar hari ni..
Ape itu keluarga??
Pada pendapat saya..keluarga merupakan sebuah institusi pembelajaran..
same seperti di sekolah ataupun Universiti..

Tau tak kenapa saya cakap macam tu??
Kerana melalui sebuah keluarga..
kita diajar beradap sopan..
Tak kira la same ade menghormati orang yang lebih tua..
Adab berpakaian..
Cara pergaulan..
Mahupun tutur kata..

Macam mane nak tau sesebuah keluarga itu bahagia??
Senang je.. >_<
Hubungan yang rapat itulah jawapannye..
Macam gambar kat bawah ni..


Comel tak?? Ni..gambar adik saya Era dgn anak buah Shahmin..
Keluarga saya..bile nampak Camera mule la..nak bergaye..


Tengok la..pantang nmpak Camera kan??
Ni semue..adik-beradik saya..
Keluarga saya ramai sangat jemaahnye..

Gambar ni..time hari raye tahun lepas..
Ade lagi. sebenarnye..>_<

Ini pulak..gambar anak2 dara Mohamad Isa..
Kecuali yg berkace mata baju oren hujung kiri tu ye..
itu Mak Su saya..



Akhir kata dari saya..Sayangi keluarga anda selagi mereka masih hidup..
Hargai lah setiap detik bersama kerane itulah kenangan yang sangat terindah..
 Sehingga bertemu lagi..
>_<
tata..



Post a Comment