Total Pageviews

Followers

Thursday 2 May 2013

Assalamualaikum..
Selamat hari Jumaat..
Sesungguhnya Jumaat adalah penghulu segala hari..

Setiap orang ade impian & cita-cita..
Impian saya untuk menjadi seorang Leftenan Muda hampir tercapai..
Selama 3 tahun ni..saya bersabar je..
Segala kesenggaraan,kesusahan, dan kesedihan akhirnye berbaloi..
Diri ni..bukannye kuat sangat pon..
Ape yang penting Mental kite..
Impian saya hampir tercapai..
Sikit je lagi..
6 & 7 Julai 2013 dah tauliah..

Coming soon.. 
Perjalan ni masih jauh lagi..
Banyak lagi persediaan nk kene buat..
Fizikal..Mental kene kuat..
Nak kene jage badan lagi..
takot gemok..Habis la one dress x muat..
nnt x leh nk tauliah pulak.. 


Saya nak ucapkan ribuan terima kasih..
kepada kawan2 & family saya yang banyak memberikan dorongan..
mase mule2 masuk memang banyak cabaran..
Clash dengan jadual belajar..
Susah nak bahagikan masa untuk belajar & training..
Malam2 telefon mak..luahkan perasaan sambil menangis..
Stress..
x leh nk belajar..
Senior kacau sampai 4 pagi..
Mak  cakap " Sabar je la..X lame pon 3 tahun"

Tengok!! Now I be What I want To be
Syukur Alhamdulillah..








1 comment:

ST said...

Terima kasih