Total Pageviews

Followers

Wednesday 29 May 2013

My Smiley


Hello semue..
Hari yang indah ni saya nk share dgn semue tentang My Smiley..
a.k.a my Mr.Right
Macam mane name Smiley ni wujud??
Almost semue message die ade smiley..
mcm..
:)
:-)
:P
Kalau semue nk tau..
die ni seorg yg suke berfikir..terlampau berfikir sampai stress kot..
Semue bende die nk fikir..
Kalau saya..malas nk fikir bnyk2 buat pening je..
@_@
Kalau nk bandingkan kitorng berdua mmg berbeza sangat..
Saya ni banyak cakap..die kurang bercakap..
Ade satu hari tu..dlm train..time ktorng otw balik Arau..
Saya ajak die bersembang..sampai saya rase die xnk layan ape yg saya cerite..
No respond..
Time 2 rase sedih sangat..
Dah la lame x jumpe..mesti la banyak bende nak cite..
betol x??
Tapi..bile org yg pendiam ni..berkata-kata..
selalunye bende yg betol dan x merapu..
Bukan nk kate org yg talk active ni ckp merapu..
cume org2 mcm sy ni..terlampau byk idea nk ckp..
hihihihi 
>_<
nk tau lagi??
Die seorg yg tak relax n kebut (kelam-kabut)
x tau la nk cite mcm mane..
Ape yg pasti..
die seorg lelaki yg dah curi hati sy..
So..sy x leh hidup tanpe die..
 
Akhir sekali..
"Saya berdoa..yang awak adalah lelaki yg memang dijodohkan utk saya..
Saya harap..awaklah lelaki yg akan menjaga saya sehingga hujung nyawa saya..
Saya juga berharap..kite akan bersama hingga syurga.."
AMIN..
 to be continue...